finskaflikkan

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Kattis - 13 januari 2016 19:06

Men hur i hela helvetet vart förra inlägget lösenordsskyddat????!!!!!?!?!? :-(
Suck.... Måste in på min makes dator imorgon och fixa med bloggen.

Ser knappt vad jag skriver så trött jag är...

Men jag och lillfian är iaf hemma.
Provet idag va också negativt.
De görs ytterligare tester på proverna och får svar senast imorn OM de är avvikande. Ser allt normalt ut hör dom inte av sig och vi avskrivs då från avdelningen. :-)

Så hoppas på att inte få samtal!!

Lillan sover för natten, jag och Colin har myst med lite choklad efter middagen framför.tv:n och så har jag fått svara på massa frågor om vart jag och Fian varit <3
Min fina små goa ungar. <3

Vad skulle jag göra utan er, och min bästaste make såklart :-D <3

Av Kattis - 13 januari 2016 11:33

Läkaren har iaf varit här nu.. En väldigt fin, förstående sådan. :-)
Såna gillas skarpt!!
Iaf så.. Vi väntar fortfarande på provsvar på rs-provet.. Och beroende på vad den visar så bestämmer vi vidare därifrån.
Preliminärt har vi sagt iaf att om de är negativt så åker vi eventuellt hem.. Och stannar kvar om de är positivt.
Och det här provet som dom tog här på sjukhuset har jag aldrig varit med om förut.. Dom körde ner en slang rätt långt in i näsan och sög ut snor...
Snoret i slangen skickas på odling... Och de känns iaf för mig mer som en säkrare metod än en tops som dom använde på vårdcentralen. :-) Så nu är de "bara" väntan....

Just nu så ligger lilla liten och sover. <3
Önska jag också kunde göra de.. Men får kanske sova inatt.. Det viktigaste av allt är ändå just nu Miras tillfrisknande!!

Och på tal om helt annat och irriterande...
Igår va de Colins första skoldag efter jullovet...
Allt kändes bra fram tills C kom hem för H ringer mig på en gång och berättar att C kmr hem endast i långkalsonger, tröja och jacka. :-(
Vart i helvete va byxorna?! Det va -20 utomhus nämligen... Pratar med skolan idag som säger att han nog klätt av sig i taxin?! Ja men visst tjena... Det skulle taxi chauffören sagt till H isf.. Och så börjar dom tjafsa om att han visst hade byxor på sig pch börja blanda in täckbyxorna... Alltså på riktigt så kokar jag alltså..
Och sen helt plötsligt får man ett sms från skolan. Byxorna hittade, undangömda.ber om ursäkt. Mvh.

Blä!!! Så irriterad. Fan inte ok att skicka iväg ett barn med bara långkalsonger i -20 grader... Och inte kunde dom svara på hur de gick till heller.. :-(

Nä blir mer o mer besviken på hur de funkar.. Eller snarare inte funkar...

Av Kattis - 13 januari 2016 11:03

Min Absoluta favoritplats är Hemma med mina båda barn <3
Det bästa jag vet är när vi vaknar, jag byter blöja på Mira, gosar med henne, och så vaknar C oftast strax därpå, sätter på kaffe, ger han frukost och börjar mata Mira och så ligger vi i vår stora säng ihopkrupna under täcket och bara är medans barnprogrammet är igång på tv:n <3
Och sen få se hur C och M samspelar så fint emellan Varandra.. Ååh. De om nåt är äkta kärlek :-D <3
Mina underbara fina ungar <3 <3

Av Kattis - 13 januari 2016 08:09

Hon vakna vid 4:30 för mat.
Vi somnade om igen runt 05:30 och så va de dags att gå upp 06:45 ca :-)
Nu väntar vi på frukost igen för hennes del och min första frukost för idag.
Och så får vi se vad ronden säger under dagen. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards