finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 18 januari 2016

Studier

Av Kattis - 18 januari 2016 17:13

Åååååh.. Jag är så glad!!!!
Varit på möte idag och träffat en studievägledare :-D
På måndag den 25/1 börjar jag skolan igen. Ska läsa upp mig till ett slutbetyg nu, äntligen!
Känns så Förbannat jävla bra alltså. :-)

Imorgon ska jag köpa böckerna, ska även ringa stadsarkivet i sthlm för att få betyg från när jag gick i gymnasiet i kungsholmen som inte finns längre. Gick bara i 1,5år så har ju inga slutbetyg som så men kan ju ha gått klart svenska a eller nåt sånt. Bra att kolla iaf. :-)
Ska även köpa en kalender för att ha järnkoll på allt.
Lite block och pennor också såklart. :-)
Ett usb-minne kan vara bra utifall att Men de tror jag vi redan har hemma. :-)

Kmr plugga distans så kör allt hemifrån. :-D är så jävla lycklig alltså så jag vet knappt vad jag heter... :-p

Man ska ju ha 2350poäng för att komma upp i slutbetyg. Jag läste till uska och fick därifrån 1350poäng. Har även läst företagsekonomi 1, som jag fick C i, som är 100poäng.
Och så väntar jag bara på gymnasiebetygen så kanske de blir lite mer (hoppas, hoppas!) så är högst 900poäng jag ska läsa upp. 1år. Måste bli klar före jul. :-D för 1/1-2017 gills inte mina usk ämnen som jag har och då måste jag helt plötsligt läsa över 2000poäng :-/ och DET är jag inte sugen på... :-)

Så nu JÄVLAR ska de pluggas här.
Håkan är föräldraledig med lillan under tiden :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards