finskaflikkan

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Kattis - 1 maj 2016 23:13

Ligger i sängen och kan inte sova.. Orolig för min lilla böna. :-( <3
Låter så illa i hennes näsa.. :'( dumma jädrans snor och slem!!!!!
Är så trött men vågar inte somna. Men behöver sova för att Orka träna..

Av Kattis - 1 maj 2016 21:04

Ååååh vad kul. Vann en tävling på en blogg jag följer. :-)
Ett jättefint matset från Bambu, barnparadiset :-D så jädrans najs och fint!
Bra avslut iaf på denna dagen :-)

Av Kattis - 1 maj 2016 20:17

Min Älskade dotters absolut första glass någonsin :-D En oatly jordgubbsglass t.om :-) Och i början va de lite läskigt då de va alldeles jättekallt men efter en stund insåg hon va gott det va :-) <3 bra för febern också. :-D <3
Älskade unge. Vad jag älskar dig. Nu ska du bli frisk!!!!
Och vi är hemma.

Av Kattis - 1 maj 2016 14:52

Vi sitter på akuten än.. Inte fått träffa läkaren ännu då de kommit många akutfall och T.om Ett akutsnitt :-(
Usch.. Kan bara tänka mig hur den mamman och pappan känt.. :-( Och hoppas och be att de gick bra!!!!!

Många sjuka barn här. Tur vi fått ett rum här på akuten iaf då M ena sekunden är glad och energisk för att i nästa va helt slut, nästan lite apatisk fast ändå inte :'(
Känner mig så orolig.. Min älskade pups <3

Hoppas läkaren kmr snart... Oron är som ett stort svart hål i magen... :-(

Av Kattis - 1 maj 2016 10:14

Idag har jag och Älsklingen varit förlovade i 10år! Helt otroligt vad lång tid det är. <3
Vi får fira våran dag när jag och M kommit hem från sjukan <3

Älskar dig så mkt. Skulle inte klara mig utan dig. Visst har vi våra duster emellanåt. Men herregud vem har inte det liksom? :-)

Nu siktar vi in på 10år till <3

Av Kattis - 1 maj 2016 09:13

Natten har varit sådär. Vaknat flera ggr för att både M vaknat av att hon varit täppt i näsa och knappt kunnat andas och så för att jag varit så orolig... :-(
Varför kan inte barn bara få vara friska?! :-(
39,1 visade tempen kl.7 nu imorse. Det rinner tårar ur hennes små röda ögon, och snoret forsar och hon kräks slem :-( hon är inte sig själv alls..

Ler inte och är inte sitt glada vanliga jag :'(

Så nu sitter vi på bussen på väg till sunderby sjukhus! Klarar inte av oron och skulle aldrig förlåta mig själv om nåt hände bara för att jag inte åkte till sjukhuset <3
Min lilla pups <3
Snälla bli frisk nu... :'(

Min älskade, fina, vackra, söta, underbara dotter, Mira <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards