finskaflikkan

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Kattis - 24 maj 2016 08:23

Många som ska hit och köpa och grejer idag också. Mest sånt en inte behöver nu och använder ens. :-)
Så kmr dom från secondhand butiken i veckan sen istället och köper det som är kvar. Men de får ju bli först när H och C kommit ner också :-)

Idag ska H åka till dollarstore och kolla efter sopsäckar, kartonger, bubbelplast och silvertejp :-) Så vi kan slänga de som slängas ska, packa ner de som skickas iväg osv.

Lär göra ytterligare uppgifter i samhällskunskap 1b och är spyless kan jag ju säga :'(
Kände igår när jag öppnade boken hur jag bara ville skita i allt.. Såååååååååå mkt nu faktiskt.
Men måste hålla upp och orka. Snart är skolan slut. :-)
När jag är klar med samhällskunskap 1b är de faktisk "bara" 4 kurser kvar :-) Så har jag ett slutbetyg äntligen. Och de är ju målet liksom :-)

Så när H går iväg och handlar och tar minstingen med sig ska jag passa på att göra så mkt skoluppgifter som möjligt :-)

Ungefär så ser vår dag ut.

Miras nya sommarklänning ? ? ?
Så kär i den!!!! Älskar mumin och älskar rosa och älskar klänningar och sommar och mitt underbara söta barn i den :-D <3
Hon kmr va så vacker i den :-) <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards