finskaflikkan

Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Kattis - 23 maj 2016 21:55

Fyfan vilken em :-o fått sålt en hel del :-o :-D
Känns bra. Imorgon och onsdag kmr de fler som ska köpa. Och så ska vi försöka ragga en med körkort troligen en av H:s kompisar så vi kan hyra bil och tömma vinden och kasta skiten på återvinningen.
Och så lär vi börja packa ner de vi ska ha med till elstockholmo också.. Mkt ska ju skickas med bussgods så lär dit och kolla kartonger o pris m.m
Och sätta ut fler annonser.. Hua..
Och göra skolarbete och har ett prov snart som ska pluggas till..
Fixat skolplats till Colin och ordnat möte med rektorn och hans framtida lärare till nästa vecka.. Ordnat med barnvakt åt Mira och även en Nanny. Verkligen varit JÄTTEMKT!!!!! Haha! Och jag älskar de. För nu börjar våra nya liv. :-)
Så de sa. :-)
Nä blir lite nattakäk nu innan bingen

Natti

Av Kattis - 23 maj 2016 15:47

Kändes hemskt att säga hejdå till min reumatolog :-(
Hon som är den bästa läkaren (har ju visserligen aldrig haft någon annan reumaläkare) men ändå. <3
Valde att få remiss skickad till Huddinge ks då så får vi hoppas att att dom har lika bra läkare där!!
Är en del som behöver undersökas vidare.

M har fått förskoleplats iaf från 15/8 :-D så då börjar inskolningen som H får ta dom dagarna jag jobbar och så tar jag dom dagarna jag är ledig.
För tror att de kanske behövs lite längre inskolning för denna fina damen, som är väldigt mammig av sig <3
Min älskade plupp <3

Fått sålt en del grejer här hemma. :-)
Förhoppningsvis blir de mer ikväll när den där kvinnan kmr.

Annars blir de bara lugnt resten av dagen faktiskt!

Imorgon ska vi inhandla flyttkartonger, bubbelplast, silvertejp och sopsäckar. :-) För då börjar storrensningen :-)

Av Kattis - 23 maj 2016 09:21

Idag är Lägh uppsagd äntligen i Boden :-)
Bara hoppas att den som tar över den kan flytta in redan 1/7 blir fan irriterad annars. Redan hittat en lägh i Nynäshamn. Visserligen i andra hand men de va för minst 1-2 år och T.om Längre och ev överlåtelse av lägh då :-D ?
Hoppas verkligen på detta nu. Ska träffa tjejen som hyr ut den, den 31/5 efter mötet på Nynäshamns kommun kl.14 Henne ska jag träffa 15 :-)


Nu på väg till sunderby sjukhus på reumatologen där jag har min absolut sista tid. Ska kolla om hon skicka remiss till det sjukhus jag vill gå hos istället sen. :-)

Sagt upp elen from sista juni också. Börjat fota de som ska säljas.
Ikväll kmr det en kvinna och tittar på allt vi säljer och kollar om de finns nåt av intresse. Hoppas. :-)
Alla pengar vi får av försäljningen går ju till möbler i sthlm istället. :-)

Känns bra de här.
Wihoo :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards