finskaflikkan

Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Kattis - 9 maj 2016 21:16

Känner mig så glad! :-D
Träningen går jättebra! Kosten går jättebra! Jag pluggar (det går lite segt just nu men ingen fara som så, än!) :-p

Idag fick jag dessutom ett samtal från bemanningen i min hemkommun, ska komma in med nytt belastningsregister utdrag så får jag sen börja jobba :-)
Dock timanställning men de räcker bra så. Måste orka med familjen, mina finaste, vackraste barn <3 träna och plugga också :-) Så sa redan i telefon att de blir max 1-3 pass i veckan! Och det är max! :-)

Känns som att livet flyter på åt rätt håll! För en gång skull. :-)

Love my life <3

Av Kattis - 9 maj 2016 14:04

Här är proteinpulvret :-)
Va helt okej att dricka. Tog idag direkt efter träningen som också den gick super. Totalt 1,5timme träning :-)
Var riktigt jäkla skakig efteråt, haha!
Skönt med vila imorgon iaf. På onsdag trånar jag själv. Och tänkte då köra liknande program som vi gjorde idag.
På fredag sen tränar han och jag igen :-)
Känns riktigt bra det här. :-)

Av Kattis - 9 maj 2016 06:56

Lite besviken över viktnedgången :-/
Bara gått ner 0,1kg sen förra måndagen :-(
Men som tur är mäter ju jag också och där har de hänt än mer :-)
-13cm totalt runt hela kroppen på en vecka. :-)
Känner mig nöjd!!! :-D

Idag kl.10 ska jag träna med T och då äntligen får jag mitt proteinpulver :-) som jag ska ta varje morgon innan kaffe som frukost. Ska skriva mer om den när jag fått den. :-) Och framförallt fått smaka på den. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards