finskaflikkan

Alla inlägg den 27 maj 2016

Av Kattis - 27 maj 2016 13:54

Vi fortsätter att packa och sälja. Kasta, rensa, städa m.m
Samtidigt som en gör skoluppgifter.
Fick iaf C i betyg på uppgiften om politiska ideologier. Skit trist arbete. Men bra betyg iaf. :-)
Idag fortsätter rensning samtidigt som vi har tvättstuga kl.13-19 idag! Usch inte tvättat på tvättstugan på 2år och de känns hemskt! Vad bortskämd man blivit :-p
Haha!
Varit och sagt upp träningskortet nu. Fixat med nanny. Så ska träffa 2 st på tisdag. :-)
Blir en lång jobbig dag då!!
Upp tidigt. Taxi hämtar mig och Mira kl8 på morgon. Är framme på Luleå airport kanske 8:40 eller nåt. Sen ska de hittas airshells som jag beställt till vagnen. Det ska checkas in och jag ska hitta där också :-o aldrig varit därinne nämligen.
Jaja. Men de löser sig nog. 10:15 lyfter planet om de inte blir förseningar och vi är i sthlm 11:35.
Fort därifrån för att avlägsna airshellsen och sen ta pendeltåget till Nynäshamn får jag har tid kl.14 på kommunen. Därifrån hem till Johanna för att kl.16 träffa första barnvakten. Nästa kmr kl.18 Efter det ska jag träffa ett par i gröndalsviken i Nynäshamn gällande ett boende. Sen tillbaka till Ösmo.
Sen blir de förhoppningsvis natten.
Usch. Ser inte framemot den dagen.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards