finskaflikkan

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Kattis - 20 maj 2016 16:24

Nu har jag haft intro tisdag, onsdag, torsdag och fredag :-)
Ikväll kl.22:40 åker Norrlands tåget mot Boden. Ska vila upp mig i helgen och äntligen kramas med mina underbara, vackra barn <3
Fy så jag saknat dom så de bokstavligen talat gör ont i mig <3
Min lilla bebis Mira och BusColin <3

Och min fina make som är så förbannat snäll o ser till så att vi ska klara den här stora, långa flytten.

Hur som helst. Jobbet tkr jag har gått jättebra. Snälla arbetskamrater som alla tagit emot mig med öppna armar. En helt fantastisk chef, bättre än henne kan man aldrig hitta. Så mån om sin personal. Rättvis. Jyst oxh bara så förbannat bra.
Och jag är så stolt över att de är jag som fick jobbet!! Va runt 100ansökningar, 24 personer som intervjuades, varav jag va en av dom. Och JAG fick jobbet!!! :-D
Redan hamnat i en kompetensgrupp, där jag och 4 till ska hålla efter hygienrutinerna och att det efterhålls, kmr på nya bättre grejer osv, osv. :-)
När jag kmr tillbaka ska jag äntligen få delegering i att ta prover. (venösa) varit flera nu dom här dagarna som de behövts ta på men jag inte fått :'( ;-)
Dock tagit kapillära :-p men de är ju inte så svårt heller.. :-)
Ååh vad jag älskar de här jobbet!
Ocj det är MITT!!!!
Iiiiiiiiiiiiihhhh

Vart så mer verkligt idag också när jag fick mina egna kläder också. Med mitt namn på :-D

Jaja. Till veckan som kmr så kmr vi säga upp allt i Boden. Lägh, internet och allt sånt där. Även Colins skolplats. :-)
Ska skriva över oss hos Johanna. Då de är i Ösmos skola oxh förskola vi vill att våra barn ska gå i. :-)
Den 31/5 så flyger jag ner till sthlm igen från Luleå :-o :-) flyget åker 10:15 och jag är framme 11:35 :-D 1timme och 20 min liksom, stor jäkla skillnad mot tåg! Haha! :-)

Nä lär umgås sista timmarna med syrran J och systersönerna. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards