finskaflikkan

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Kattis - 15 maj 2016 17:03

Varit en sjukt jobbig dag. Vaknade av att Mira hulkade och sen kräktes slem runt 4:30.. Vågade inte somna om efter jag torkat henne och sängen utan la henne bredvid mig och hon somna på en gång. Jag kolla lite på datorn under tiden.
Runt 6 får hon sin välling som hon alltid brukar och inte långt efter börjar hon först hosta, för att sen hulka och sen kaskadkräks.. Och sådär håller de på till ca 8:30 då hon helt plötsligt blir blek, lite halvt lealös.. Sen somnar hon eller nåt för när vi försöker väcka henne samtidigt som jag ringer 112 så vaknar hon inte men hon andas iaf.. Så Håkan tar upp henne i famn och börjar gå runt och klappar henne försiktigt på ryggen och ropar hennes namn och då helt plötsligt sådär tittar hon.. Och vaknar.. Och så kmr ambulansen som kör Håkan med Mira till akuten.
Läkaren känner på buken som han tkr är hård och tror de är förstoppning så det ges lavemang vilket ger resultat.
Hon gör nr2 flera ggr varav första gången va alldeles stenhårt cement liknande färg typ :-o
Min lilla kicka <3
Så nu MÅSTE hon få forlax varje dag!!! Oavsett. Innan har vi gett vb.

Och så har hon nu 39 i feber :-(
Min lilla mini <3
Varför får inte mina barn bara få vara friska?!?!??

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards