finskaflikkan

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Kattis - 29 maj 2016 21:14

Vilken underbar morsdag det varit ? Började med att Colin kom in med en mugg kaffe till mig på morgonen ??
Sen fick jag och Colin äta pannkaksfrukost på sängen med glass och sylt. ?? sen har vi i princip varit ute nästan hela dagen. Hämtat resväska, bärsele. Stort jättetack Till N som körde Håkan ?? och så har vi grillat fläskfilé, haft potatissallad och vitlökssmör till ?? nu strax ska Colin upp ur badet. Sen sova. Mira ska tvättas. Ges mat och sova sen också. Sen kan jag avsluta dagen med att plugga till provet jag har imorgon :-) snart klar med samhällskunskap också ? fan vad jag är bra!!! Bara 3 ämnen kvar nu till ett slutbetyg ????

Av Kattis - 29 maj 2016 07:59

Så tacksam för mina 2 barn. Världens finaste och bästaste Colin&Mira <3
Jag älskar er så mkt så ord räcker inte ens till <3
Det är för er jag lever och gör allt så gott jag kan. Så att ni ska få det så bra som möjligt <3
Mina älskade ungar. Så fina, söta, vackra, underbara och alldeles för goa. <3
Tack för att just ni 2 är mina barn.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards