finskaflikkan

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Kattis - 2 november 2013 20:27

Fick en fin bild från syster Satu.
Hon och J,mummu och så morfar har varit till lillsnutta och tänt ljus.
Det värmde mitt hjärta, våra hjärtan <3
Dessutom fanns de ljus där brinnande före min familjs besök och dom har jag inte en aning om vilka de va men vill tacka nå oerhört. Tack!!! <3 :-)

Nu på kvällen har vi bara varit, kramats, pratat om lillan och tänt ljus för henne här hemma och även för svärfar som gick bort iår. <3

Älskar min familj överalltannat. Utan er skulle jag inte finnas.. Inte en sekund. <3
<3 Håkan <3 Colin <3 Nicole <3 Mina föräldrar <3 och älskade systrar <3 och så resten <3

Ha en fin fortsatt fin Alla Helgons Dag Alla.

Av Kattis - 2 november 2013 08:22

Sitter på jobbet och tar en köpp kaffe så.man vaknar till liv..
Känns skit trist att de är min nästsista dag på schema. :-(
Har inte fått nå sms heller om fler pass.. Känns som att jag inte kmr få.de här heller... Bemanningen är ju inte så rättvisa eller snälla.. Men men..
Måndag morgon ska jag.infinna mig på ams.
Hoppas dom kan hjälpa mig!
Står inte ut att inte ha nåt att göra... Usch..
Slutar kl17 idag iaf.
Imorn har jag dubbelpass från 8-21.15 med rast från kl.13.45 till 16..
Sen så...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards