finskaflikkan

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Kattis - 24 november 2013 10:36

Alltså.
Är jag den enda att känna avundsjuka när andra blir gravida och får tjejer?
Jag blir alldeles knäpp och vägrar att gratta!!!
Jag förlorade ju min Nicole när hon va 2månader gammal i RS-virus... Och sen dess har vi försökt få ett till barn och lyckats bli gravida 6ggr(!!!) men fått missfall alla gångerna...
Och det verkligen gör ont bokstavligen i mig när folk/vänner m.m outar med sina graviditeter.
Jag vill inte känna såhär... Men varje gång (spec när de e en flicka) så känns de som att hjärtat mitt snörper ihop och krampar...
Fan!!!
 
Och jag skiter högaktningsfullt just nu i om ni tar åt er av fel anledningar! Jag känner och tycker såhär ALLMÄNT nu.
 
Idag är ingen bra dag och såna har alla!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards