finskaflikkan

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Kattis - 17 november 2013 22:44

Trots utevistelse i dagsljus så infann sig ångesten i min kropp.
Det är en hemsk värld vi lever i. Man blir alldeles matt av allt som händer.
Jag ska helst inte läsa nyheter och dylikt för jag suger verkligen in det i mig som en svamp. Att de tillslut blir ångest.
Att ens barn dör i sjukdomar är bland det värsta. Att barn med diagnos omhändertas av sociala myndigheter bara för att dom kan är de värsta då vår enda levande son har atypisk autism och adhd. :-(

Jag får bara inte läsa nyheter jag blir så starkt påverkad av det när mkt känns igen i det egna hemmet att jag blir helt slut. Har ont i huvet och mår skit.

Nä ibland skulle jag vilja bara ta sonen och mannen och djuren och bara rymma, försvinna under ytan... Bara sådär.. Puff... Så man fick va ifred från allt och bara bry sig om sina egna...

Fan

Av Kattis - 17 november 2013 16:28

Nu är man nypromenerad, nyduschad och har ätit mat. :-)
Redan nästan kolsvart härute.. :-/
Tur man hinner få lite dagsljus iaf. ;-)

Nu resten av dagen tänkte jag bara ta de lugnt. Fortsätta läsa på tredje boken av 50 shades.. Har tagit mig ett halvår att läsa.. Haha.. :-p
Den är ju bra visserligen bara inte varit så lässugen helt enkelt. :-)

Efts jagas ej har pengar till att köpa pulver dryck imorn :-o
Så kommer jag äta vanlig mat men smått och 6ggr som de är tänkt sen efter pulvertiden.
Så till frukost blir de en portion gröt med bär och ett kokt ägg på knäckemacka med majjo.
:-D redan sugen! Haha

Mellis: blir morötter.
Lunch: fisk, mos och massa citron, rårivna morötter.
Mellis: ett kokt ägg med majjo.
Middag: Kyckling, pasta och grönsaker.
Kvällsmat: typ gröt eller smörgås hade jag tänkt.

Och så vatten, kaffe med mjölk och te underdagen ssåklart :-)

Nu ska jag fortsätta läsa.

Av Kattis - 17 november 2013 14:26

Imorgon är den första dagen i mitt nya liv!
Jag kommer Första 3veckorna köra renkur med naturdiets pulverdrycker.
Därefter minskar jag en påse en gång i veckan. Mot ett mål mat. Kommer då jag äter igen köra med promenader en gång om dagen lite powerwalk typ :-)

Mitt mål är att komma i mina skinnyjeans :-D inte kunnat använda dom på 2år drygt :-o så de får bli min motivation och inspiration. När humöret tryter är de bara att plocka fram dom. :-D
Yeeey!!!

Känner mig verkligen taggad till max!!!

Av Kattis - 17 november 2013 09:12

Tjockiskorven, rultbullen, ullbollen, bomullstussen, snuttis och många fler! Ett kärt djur har många namn! Vår fina perser/exotic Charlie <3

Av Kattis - 17 november 2013 08:49

Colin och hans katt Bolle.
Dom är som ler&långhalm. Väntar på varandra, så Goa mot varann. <3
Bolle t.om Sitter och väntar på Colin vid fönstret när C är på dagis. Helt otroligt vilken Connection dom har!!!
Nu på morgonen satt Bolle och vänta utanför C:s rum liksom. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards