finskaflikkan

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Kattis - 13 november 2013 19:11

Jag är.ärligt talat jätte nyfiken ;-)
Och undrar vilka de är som läser min blogg? Så ni får gärna kommentera om ni vill. Helst! :-)

Puss&kram ;-)

Av Kattis - 13 november 2013 19:05

På mua :-)

Av Kattis - 13 november 2013 14:40

Under tiden jag och Uroterapeuten satt och prata fick Colin ett sug på att rita. Så.han fick penna och papper.
Och döm om min förvåning mär han helt ur det blå skriver sitt eget namn :-o
Bildbevis kmr

Mycket stolt mamma nu!!!!

Av Kattis - 13 november 2013 14:35

En mycket arg Kapten Krok!!! :-)
*hihi*

Av Kattis - 13 november 2013 13:16

Nu sitter jag och little monster på sjuktaxin på väg till Sunderby sjukhus. :-)
Vi ska träffa på uroterapeut.
Äntligen!
:-)

Av Kattis - 13 november 2013 12:18

Jag är fortfarande inne på det här med sorgen över att inte få flera barn.

Jag får ju bara missfall på missfall, och utredningen hittils visar på absolut ingenting.

Jag och Håkan är "friska" vi kan få barn. Det är bara naturens gång att sortera bort dom odugliga. (läkarens egna ord!)

Jag svarade med att det är ju jävligt lustigt att det dessutom hänt 6!!!! ggr irad. Ja e kan ju tyckas. Men det är så det fungerar. Och det finns dom som har det värre?!

Och det får JAG och HÅKAN leva med.


Folk säger och tänker att vi ska vara lyckliga över att vi faktiskt har ett barn. Vi har faktiskt ETT, (levande!) vilket t.ex barnösa inte har alls. SÅ då ska VI vara lyckliga över detta och inte få vara ledsna över att kanske inte få fler??!


Jag och Håkan och Colin berövades vår dotter och syster, för 2,5år sen.

Har vi mer rätt att sörja då?! 



Eller är det dom helt barnlösa som har ännu större rätt att sörja? För dom har ju inget?!

Eller är de om som fåt missfall på missfall?


Vet du att ALLA har rätt att sörja! Sorgen är den största för individen him self! Och det är inget någon annan kan ta ifrån mig eller dig!


Jag är så trött på att man ska behöva försvara sig själv! Jämt, hela tiden!

Kan man bara inte få vara? Och så visar man hänsyn till samhället på en NORMAL nivå.


Ja det tål att tänkas på iaf!


Tack för mig.



Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards