finskaflikkan

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Kattis - 10 november 2013 20:21

Världens bästa pappa. Mun rakas isi! Med yngsta syrran!!! Finaste familjen :-)

Av Kattis - 10 november 2013 20:20

Ren och skär Kärlek mellan mor och son. <3
Mitt allt!

Av Kattis - 10 november 2013 10:48

Börjar känna mig aningens stressad över att inte ha fått jobba tillräckligt.  

Så imorn bär de av ett samtal till bemanningen IGEN.

Och så måste jag skicka in papprena till min akassa. Och bla bla bla...   

Lär även hämta de där intyget från min kurator, och lämna in den på af.

Ja de är en massa, massa... Måsten...


Men idag är och förblir de lugnt! Ska hem till en fin arbetskollega och hälsa på hon och hennes fina lilla vovvevalpisen. Och kissemissorna.   

Passa på att suga in dagsljuset utomhus på vägen dit också extra mkt! Vi har ju typ dagsljus bara i nån timme per dag. Och än värre blir det!

Så har faktiskt beställt en dagsljuslampa från Vippon (tror företaget hette så på nätet?). Man sitter vid lampan 30-60min per dag så får du i dig dagsbehovet av d-vitamin och ja allt de där man får av solen/dagsljuset.   


Känner nämligen av i kroppen att man har mer ångest än vanligt, trötthet och orkeslöshet typ. Dyr lampa men så värt! Vägrar stoppa i mig nå mer antidepressiva! Och jag säger inte att de är fel att använda dom.

Bara det att JAG inte vill använda skiten längre!

Varit utan dom i 5månader snart och så ska de förbli!


Nä nu ska jag ta på mig ett ansikte och dra mig utåt!   

Av Kattis - 10 november 2013 01:02

Nu har jag sett klart på alla Harry Potter filmerna. Alla 8. Och varenda gång infinner sig nån sorts tomhetskänsla?!
Men men nu kan jag se dom när jag vill! Äntligen.

F.ö En jobbig natt. Saknar Nicole oerhört mkt. Undrar på hur hon skulle sett ut om hon levt idag. Hon hade varit 2år och 8månader. Mitt lillhjärta som bara fick leva i 2månader. :'(
Och så ligger Colin och sover och jag saknar han. Tittar till han ofta för att kolla så att han andas. Att bara få titta på han gör mig så lugn!
Såna här nätter är inte roliga!
Min lille virvelvind.. Mitt allt. Colin. <3 utan dig hade jag inte levt idag. Det är för dig jag lever, kliver upp varje morgon för att se de där goa leendet och få en kram.. Och så äter vi frukost tillsammans och kollar på Jake och piraterna, händige Manny, djungelhjul m.m Colin är mitt liv, min luft jag andas, min kraft. <3 Mamma älskar dig till stjärnorna och tillbaka entriljon gånger om. <3

Låt de bli morgon nu...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards