finskaflikkan

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Kattis - 5 november 2013 19:08

Bild på mig när vi hämta lillfisen från dagis. Och så en utav skolfotona på lillfisen, vart superdupernöjd! Han är så vacker fin. <3
Och sist men inte minst bild från tidigt imorse utanför vårt fönster.

Av Kattis - 5 november 2013 19:04

Ja tant röd kom imorse...så gyn är informerade om det nu. I veckan ringer dom. Får en tid för den där äggledarspolningen...

Jaja... Har dessutom haft en av dom värsta dagarna på mkt länge vad gäller ångest.
Precis när jag lagt på i telefon efter jag talat med min kurator så blir jag så jävulusiskt yr, är som att luften går ur mig, Håkan säger att mitt ansikte va likblek/askgrått... Säger åt han att ringa ambulans för jag trodde ärligt jag skulle kollapsa.. (vilket vi inte gjorde) Sprang i princip ut i balkongen för att få luft, börja andas ytligt och hjärtat banka ju som att de va sista minuterna de gällde.. Mina ben kändes som spagetti.. Herreminje vilken panikångestattack :-(
När de värsta lagt sig efter nån minut tog jag bara på mig ytterkläderna och bad Håkan följa med så börja vi gå mot Colins dagis.
Behövde få tankarna på annat så har gått 6km nu på em.
När vi kom hem från dagis stekte jag pannkakor och slängde ihop en deg för att göra bröd. Badat Med Colin.

Är fortfarande skakig och spänner mig jämt... :-(
Men mår bättre iaf just nu.

Jag verkligen HATAR ångest! Är bland den värsta sjukdomen som finns. Fyfan!!!!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards