finskaflikkan

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Kattis - 12 november 2013 21:08

Fortfarande inge mer pass på jobbet :-(
Är redan den 12e liksom
Helvetes jävla skitfan!!! Hoppas de går fort för akassa att godkänna allt och att jobben jag ringde skickar dom där förbannade intygen snart!!!
Så måste jag till kurator och hämta ett annat intyg som jag måste lämna på af plus att dom OCKSÅ ska ha arbetsgivarintyg...
Ska till Sunderby sjh med lillen imorn.
Måste förbi lab på min Vc och lämna prover på järndepåerna. Ska på nån jävla utbildning på af på torsdag och på fredag är.de sjukhusbesök med lillen igen... :-o men då åker H med han. Vi turas om! :-)
Plus att jag har möten på af ggr flera nästa vecka, ska på möte på dagis.

Och inget jobb... Känner mig något stressad och är nära inpå att riva av mig håret!!!

Av Kattis - 12 november 2013 13:13

Då har man varit till Sunderby sjukhus och gjort den där spolningen. Va jäkligt obehagligt måste jag säga. Högg till 3ggr så pass att jag ryckte till... Och skrek lite i munnen..
Och som vanligt såg ju allt normalt ut.
Hade 6 äggblåsor i ena och 8 på den andra sidan. Inga polyper, sammanväxningar eller nåt annat vajs.
Det sista blir nu att jag och Håkan ska lämna blodprover vid min nästa mens andra eller tredje dag.
Sen vänta minst 1vecka på svaren.
Och ser allt normalt ut ja då.finns de inget att göra.
Bara att tuta och köra.

Kände mig faktiskt tom efteråt. Hade nästan hoppats på nåt fel där man kunnat åtgärda problemet. :(

Men iaf så. Efter provsvar om dom är normala påbörjar en tid med att räkna dagar, menscykler, ta äl-tester.och Håkan ska stoppa i sig vitaminer. (har vi bestämt själva!)
B.la Zink som ska vara bra. Men de bästa är Väl att köpa en sån där en om dagenburk kanske.

Va dessutom fruktansvärt jobbigt att se höggravida på.sjukan och nga nyblivna stolta föräldrar med sina nykläckta bebisar. :'(
Jag vill också!
Håkan vill också!

Känns verkligen bajs!

Dagen började bra men känns skit nu!!!

Av Kattis - 12 november 2013 09:02

Grattis älskling på din 44års dag! :-)
Älskar dig!!!!!!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards