finskaflikkan

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Kattis - 25 november 2013 19:58

Lillen vart såååååååååå kär i Tuffen!
Han ville inte längre ha Zero som är en stor hund, han ska ha en liten hund som tomten ska köpa till han :-p
Han va så ledsen när vi skulle börja gå hem och ville ringa pappa och säga att han ska köpa en liten hund till Colin. Hahaha lillhjärtat <3 :-)

Av Kattis - 25 november 2013 13:12

Den 4december ska jag och Colin till sthlm. Min släkt från Finland kommer och hälsar på hemma hos farsan och de va 8-9år sen sist. Så de är väl på tiden. :-)
Va tänkt först att Alla vi åker men Vi har inte. Råd då jag bara jobbat 4 dagar och vi kmr leva på bara a-kassa... :-S
Åker bara jag och C t&r kostar de 1000spänn. Dyrt!!! Men H och hund tillsammans blir det de dubbla. :-o
Dessutom va h och C i sthlm i augusti. Så nu är de min tur!
Och de första jag ska göra efter att ha dumpat av packningen och så, ska jag till Nicole och julpynta. Inte varit hos henne på 1,5år om inte mer dessutom :-(

Nu är lillfisen hemma hos A. :-)

Ha de gott!

Av Kattis - 25 november 2013 08:08

Gick hem till mi kompis A igår för att va hundvakt åt finaste Tuffen.
Va ute på promenad med voffsen när hennes 2 katter Sune Larsson och Meloa följer efter oss. Meloa stannar dock efter en bit för han blir lite rädd (va en större hunn på vägen). Men Sune Larsson däremot följde efter oss hela vägen till handlarn och hem igen :-o :-) sicken katt! :-)

Nu är A på jobb och jag är kvar med lilltuffen som ligger och sover just nu jämte mig i soffa.
Kissorna är ute på vift.

Godmorgon!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards