finskaflikkan

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Kattis - 18 november 2013 22:40

En liten kort update... :-p
Kvällsfika blev en knäckemacka med ost och en skål sallad. Haha... Det va de jag va sugen på och så några gröna oliver. Nam!
Nu ska jag forts se på paradise hotel. :-D skämskudden ligger nära!!!

Av Kattis - 18 november 2013 19:27

Maten va riktigt smaskens verkligen!!! :-D
Känner mig supernöjd med dagen! Städat i timmar, ätit som jag ska.
Och imorn börjar soppatiden. Känner mig superduper taggad!

Går och väntar på att jag kmr få huvudvärk närmsta dagarna efts all socker kommer strypas. :-o är ju stort Coca-Cola fan... Så den kmr va asjobbig! Men kmr tillåta mig själv att dricka funlight saft, kaffe MED mjölk (mellanmjölk) ja och så vatten... Som måste va den tråkigaste drycken i världen tkr jag! Men ett nödigt måste... Tyvärr ;-)

Kommer att äta endast en gång till idag, då har jag fått i mig mat 4ggr iaf vilket i sig är en stor prestation!
Är dock varken hungrig eller sugen nu så kanske inte ens orkar senare heller..

Jaja.. Nu svamlar jag bara... :-)

Får nog bli att färga håret (läs: utväxten), bada/duscha för att sen sova.
Imorn blir en tuff dag med flera möten.

Ha en fortsatt fin måndagskväll

Av Kattis - 18 november 2013 17:21

Middan idag består av kycklinggryta gjord på kycklingfilé, morot, champinjoner, gullök, grädde, soja och krydda. Till det pasta. :-)
Och så en sallad gjord på isbergssallad, riven morot, lök, fetaost, örter, olivolja och rödvinsvinäger.
Säger bara... Jag ÄR bäst på att laga mat!!! Iaf när de gäller grytor och såser. :-) mums!!!!!!!

Av Kattis - 18 november 2013 15:47

Till mellis blev det en exakt likadan knäckemacka med ägg och majjo på som till frukost så sket i att ta bild!
Har hela dagen städat i köket. :-)
Torkat av alla köksluckor, krypit runt med disktrasa längs listerna, dammat av allt, bytt till julgardiner och lite annat. :-)
Frostat av frysen, torkat ur kylen, lådorna i frysen har fått sig en tvätt, fönstret har tvättats inifrån.
Äcking städade ur badrummet, avlopp och allt.
Så nu är de "bara" vardagsrum och sovrummen kvar. Och de tar vi senare under veckan. :-)
Strax blir det att laga middagen. Blir kycklingfilé och pasta och grönsaker. Får duga :-)
Bild kommer sen.

Av Kattis - 18 november 2013 15:46

Till mellis blev det en exakt likadan knäckemacka med ägg och majjo på som till frukost så sket i att ta bild!
Har hela dagen städat i köket. :-)
Torkat av alla köksluckor, krypit runt med disktrasa längs listerna, dammat av allt, bytt till julgardiner och lite annat. :-)
Frostat av frysen, torkat ur kylen, lådorna i frysen har fått sig en tvätt, fönstret har tvättats inifrån.
Äcking städade ur badrummet, avlopp och allt.
Så nu är de "bara" vardagsrum och sovrummen kvar. Och de tar vi senare under veckan. :-)
Strax blir det att laga middagen. Blir kycklingfilé och pasta och grönsaker. Får duga :-)
Bild kommer sen.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Kattis - 18 november 2013 10:49

Lite sen frukost. Men kommer äta var tredje timme. Tar bild var eftersom :-)
Godmorgon

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards