finskaflikkan

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Kattis - 15 november 2013 12:20

Halloj!


Jag har ju sen vår ängel gick bort inte lyckats gå ner dom sista 8 kg:na från hennes graviditet. Plus att de ökat nga till!

Som jag ska nu gå ner är det tänkt!

Har gått med i en 90dagars challenge, via en sida på Facebook som heter Mothers who have lost a child.   

Alla som utmanar varandra har nån typ av utmaning, kan vara alltifrån vikten som i mitt fall, till att hjälpa människor, att träffa nya människor, våga mera ja helt enkelt en utmaning som är olika svårt för den enskilda individen!   

Ja och utmaningen börjar på måndag den 18:e november 2013 och slutttid är den 15februari 2014.

Kommer bli tufft!

Men är något jag ska klara. Är bl.a därför jag skriver om det på min blogg så andra kan läsa om det!

Så om jag skulle få en down period eller känner bara att allt är hopplöst kmr jag spy galla här, och hoppas att ni som vill och kan som läser min blogg kan fortsätta peppa mig.   

Dessutom vill man inte ge upp heller när det står skrivet så här öppet! Iaf inte jag!

För då skulle jag antagligen skämmas! Något jävulusiskt faktiskt!   


Så ja. Nu vet ni!

Och är de nån annan som känner sig manad är det bara att hänga på!   



Av Kattis - 15 november 2013 09:51

Lite morgonbilder från sjukan på galningarna 1&2 ;-)
Denna gång har vi varit hos logopeden med lillen. :-)
Och de gick kanon.
Men han ligger efter jävulusiskt språkligt!!! :-/

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards