finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 15 mars 2015

Söndagsångest

Av Kattis - 15 mars 2015 14:49

För första gången sen jag plussade har jag sovit ända till typ kl.09.00 idag :-)
Kanske inte så konstigt för jag kom hem rätt så sent.

Idag är en sån där sentimental, halvångest och gråt dag. Typiskt söndag. Men kanske inte så konstigt ändå.

Blodtrycket här hemma pendlar mellan 80/50 och 155/100 :-o vet inte om jag vågar lita på bltmaskinen jag har till 100% men den har inte haft fel förut. Men den tas på handleden och kan kanske därför visa fel?!
Tur jag ska ringa specmvc imorgonbitti kl.07 så man får veta lite mer om hur vi ska gå vidare. För den där ovissheten tär på mig enormt får hemsk ångest och sen känner jag av blt också när den svänger så illa. :-S

Är ett hemskt kontrollfreak så att inte veta nåt gör mig alldeles ångestfylld av oro... Blä..

Men hela dagen hittills har spenderats i soffa/säng och bara gått upp föe att äta eller gå på toa. Vill bara ta de lugnt.

Tror även jag ska börja läsa om fifty shades of grey. Inte sett filmen än så vill gärna läsa dom igen innan de förstörs.(enligt mig själv) :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards