finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 9 januari 2016

5 saker jag borde ta tag i.

Av Kattis - 9 januari 2016 07:22

1. Kost igen.. Tror jag skulle behöva äta glutenfritt.
Har nu tagit tag i att träffa en kinesiolog, den 19/1 ska vi ses äntligen. Kmr få hjälp med allt jag behöver göra. :-)

2. Träningen igen.. Allra helst vill och önskar jag ha en träningscykel här hemma. Älskar att cykla, har alltid gjort de så länge jag kan minnas. När jag gick i högstadiet så cyklade jag en 2mil per gång ett par ggr i veckan.. Älskade det!! Och vill tillbaka till den konditionen :-)
Eller så köper jag ett gymkort på 24/7.. Får se vad de blir efter jag varit på mötet den 19:e.

3. Städa ur alla skåp här hemma, rensa dom från all skit, torka ur ordentligt osv. Inte gjort de på lääääääääänge!!!! Och har jäkligt svårt att ta tag i de för de är så förbannat tråkigt.. :-p

4. Nåt jag velat länge att prova på är yoga.. I nåt år faktiskt, men varit lat där med... :-/ har dock i torsdags googlat om yoga i Boden och hittade ett ställe med nybörjarkurs och iaf mailat dom så får vi se. :-) Hoppas!!!

5. Gå utbildning som jag måste. (läsa upp matte, svenska, engelska och andra tråkiga måste ämnen) för att komma upp i rätt poäng och behörighet för att kunna söka yrkeshögskola/högskola.
Skulle så gärna vilja läsa till läkarsekreterare eller biomedicinsk analytiker.. Men det sista skulle jag aldrig klara av pga matten... Hua... Man ska ha läst matte e tror jag för att ens få behörighet att söka.. (hette matte e förr) :-)

 
 
Mattias

Mattias

9 januari 2016 07:49

Hej. ett tips.. :)varför inte skaffa sig en extra inkomst?
arbeta hemifrån när hur var du vill?
arbeta me ett riktigt svensk registrerat bolag och inga pryamidspel ...
och det kostar inget att starta upp sin egen verksamhet.

kontakta mig om du är intreserad www.kustbofritid.se /Mattias

http://www.kustbofritid.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards