finskaflikkan

Alla inlägg under mars 2015

Av Kattis - 4 mars 2015 13:46

Känns mkt bättre idag :-)
Vart dessutom uppmuntras av att syster S skickat presenter till oss alla 3. Geisha choklad till mig, godisväska till C och en dosa baksnus till H. <3
Dessutom kom mikron idag som vi beställde i förra veckan. :-D jättefin ju. Och massa finesser. ;-)

Varit och handlat lite tillbehör till middagen so jag bloggar om senare. :-)
Nu blir de tv och slappa.

Av Kattis - 3 mars 2015 19:53

Känner mig fortfarande sjukt låg. Tror jag har mina aningar till varför. Brukar alltid må dåligt dagarna före Nicoles födelsedag och sen kommer de och går fram och tillbaka ända till maj ungefär. Nicole dog ju 30/4 och begravdes 12/5 efter de börjar de lätta... Trodde de skulle bli lättare för varje år även vid årsdagarna men nä.. Tycker snarare de blivit lite värre. :-(
Tur jag har världens finaste man och son. Och världens finaste ängel och världens finaste bebis i magen. <3
Utan min lilla fina familj skulle jag aldrig orkat.

Av Kattis - 3 mars 2015 19:23

Min syster S va till Nicole igår och gjorde fint. <3 :')

Av Kattis - 2 mars 2015 12:09

Idag är en deppdag. Igen. Är snorig, trött och allmänt hängig och avbokade vattengympan, får satsa på nästa vecka på måndag istället. Kommer ligga i sängen och slappa. Glo på nå tv-serie och bara va.
Har dessutom ont i huvet och är gråtfärdig. Härligt med dessa gravidhormoner och allt som gör att humöret går.upp och ner som en berg och dal bana. Blä. :-/
Ska Iaf gå ut med grabben strax så han får komma ut och röra på sig och jag får min promenad. Omän rätt så långsam sådan idag!

Av Kattis - 1 mars 2015 16:38

Idag är en glädjens dag. Vår lilla ängel Nicole fyller år. <3 hon skulle fyllt 4år. Vår älskade dotter, som är så Saknad och älskad. <3 min pappa och M va till graven och tände ljus och skicka mig en bild.

Dessutom har jag och Håkan varit gifta i 3år idag. :-) Så grattis till oss och hoppas på många många år till. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards